کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اچ تی سی هم غرق می شود؟ ۵۸ درصد کاهش سود

اگر به خاطر داشته باشید شرکت اچ تی سی در پی مشکلات مالی پیاپی از ابتدای سال جاری میلادی اعلام کرد که سیاست اش را در تولید مدل های متنوع تلفن هوشمند تغییر می دهد و روی تولید مدل هایی ویژه و برتر تمرکز خواهد کرد.

کمی بعد هم شاهد معرفی تلفن های سری One از این شرکت بودیم. حالا گزارش مالی جدید این شرکت نشان می دهد که حتی این تغییر بزرگ در سیاست تولید تلفن هوشمند هم جلوی سقوط مالی این شرکت را نگرفته و اج تی سی همچنان در مقابل اپل و سامسونگ در حال پایین رفتن است.

به گزارش سافت گذر به نقل از نارنجی؛ این شرکت در فصل دوم مالی اش در سال جاری ۷.۴ میلیارد دلار تایوانی سود داشته (معادل ۲۴۸ میلیون دلار آمریکا) که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۵۷ درصد کاهش نشان می دهد. همچنین گردش مالی اچ تی سی نیز کاهشی ۲۷ درصدی نشان می دهد.

با این حساب هم اکنون سه فصل متوالی است که سود و درآمد اچ تی سی در حال کاهش است و این شرکت همچنان راه حل موفقی برای رفع مشکل اش پیدا نکرده. همه اینها در حالی است که پیش بینی می شد بعد معرفی سری جدید One این شرکت، شاهد فروش بالای آنها و تغییر وضعیت باشیم.

با این حساب می بینیم که اچ تی سی نیز فعلا در بازار تلفن های هوشمند اوضاع خوبی ندارد و رقابت آنقدر شدید شده که این شرکت بزرگ هم مانند نوکیا و ریم با تهدید های جدی مواجه شده است. فکر می کنید اچ تی سی با چه تغییر دیگری می تواند دوباره روی رقابتی جدید حساب باز کند؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9898 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: نارنجی تاریخ خبر: 1391/04/16 تعداد مشاهده: 2238
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

آقوی زیگلری 1391/04/17 07:43
با تغییرات خوب انشالا ، توکلشون به خدا باشه .
HAMED..RI 1391/04/17 01:22
بیارید اینجا همشون رو بخریم درست شه. یارانه مون رو میگریم در راه رضای خدا کمکشون می کنیم
Ali GH 1391/04/16 22:52
اچ تی سی ONE X با قیمتی حدود 1300000 به فروش میرسد. در حالی که گوشی های سامسونگ هم تراز آن خیلی ارزان تر هستند و انطور جا افتاده که افراد وقتی قیمت ONE X رو می بینند ترجیح می دهند IPhone 4s آمریکایی بگیرند چون بلاخره Apple خوب اسم در کرده. سامسونگ هم با همین سیاست ساخت گوشی های خوب و نسبتا ارزان توانست خود را یک رقیب جدی معرفی کند.